Nasze plany wsparcia i pomocy WordPress zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci zmniejszyć obciążenie pracą i umożliwić Ci skupienie się na swoim biznesie!
- Pomożemy Tobie i Twoim klientom w rozwiązaniu każdego zadania lub problemu związanego z WordPressem w odpowiednim czasie i zadbamy o to, abyś mógł podjąć się dodatkowych projektów.
- Pomożemy Tobie i Twojemu zespołowi w bieżących projektach, dzięki czemu będziesz mógł łatwo skalować swój biznes.
- Zadbamy o regularną aktualizację witryny, jej bezpieczeństwo i tworzenie kopii zapasowych.

Rozszerz swoje usługi dzięki wsparcia i pomocy WordPress firmy Rovens

Idealne dla agencji marketingowych i freelancerów, którzy chcą się rozwijać bez kosztów ogólnych, nasze usługi white-label pomagają Ci rozszerzyć ofertę i skalować zasoby, jednocześnie obniżając koszty. Ponadto dzięki Rovens możesz uzyskać dostęp do fachowego wsparcia, administracji i optymalizacji witryny — dostarczanych pod Twoją marką. Ostatecznie nasze rozwiązania zostały zaprojektowane tak, aby zaoszczędzić Ci czasu i pieniędzy, dzięki czemu możesz skupić się na rozwijaniu swojej bazy klientów, bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu wewnętrznego.
Dlaczego Rovens jest najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy?
1
Zwiększ swoją przepustowość
Pomagamy Twojej agencji marketingowej, abyś mógł skupić się na swojej podstawowej działalności.
2
Dostępność 24/7
Otrzymujesz profesjonalną pomoc techniczną i pomoc WordPress 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dla siebie i swoich klientów w bardzo przystępnej cenie.
3
100% White-label
Otrzymujesz system zgłoszeń white-label, aby Twoi klienci mogli przesyłać swoje zgłoszenia. Ponadto możemy komunikować się z Tobą i bezpośrednio z Twoimi klientami.
4
Więcej wolnego czasu
Zajmiemy się prośbami klientów i nagłymi wypadkami. Ponadto nasz zespół zajmie się stroną WordPress, pozostawiając Ci więcej czasu na zajęcie się innymi zadaniami.
5
Oszczędzaj pieniądze
Możesz łatwo rozwijać swój biznes, wiedząc, że masz niezawodne rozwiązanie do obsługi klienta za rozsądną cenę i bez długoterminowych umów.
Jak to działa?
Oferujemy nasze usługi wsparcia i pomocy oddzielnie. Możesz również wybrać, czy chcesz, abyśmy komunikowali się tylko z Tobą i Twoim zespołem, czy chcesz dołączyć komunikację bezpośrednio do swoich klientów.
1
Wsparcie WordPress White-Label
Na początek plan wsparcia pozwala Tobie i Twojemu zespołowi przesyłać zgłoszenia bezpośrednio do nas. Ponadto możemy również utworzyć system zgłoszeń white-label, w którym Twoi klienci mogą tworzyć zgłoszenia. Następnie zgłoszenia te zostaną do nas wysłane, a my się nimi zajmiemy. Dlatego masz do dyspozycji dodatkową pomoc 24/7! Zasadniczo Ty i Twoi klienci będziecie mieli pełny dostęp do naszego zespołu, aby rozwiązać każdy problem, który może się pojawić.
2
Aministrowanie WordPress White-Label
Oprócz planu wsparcia możemy również utrzymywać witryny internetowe Twoich klientów. Oznacza to w szczególności regularne aktualizacje, kopie zapasowe, monitorowanie czasu sprawności itd. Dlatego też stan witryny Twojego klienta będzie przez nas stale pod opieką. W istocie, to kompleksowe podejście zapewnia, że nie tylko zapewniamy wsparcie, ale także proaktywnie zarządzamy witrynami internetowymi Twoich klientów.
Cennik wsparcia White Label
Mały
WordPress / WooCommerce
Średni
WordPress / WooCommerce
Duży
WordPress / WooCommerce
Cennik administracji WordPress
Plany administracji są dodatkiem do planu wsparcia. Ponadto, dzięki usłudze administracji, dbamy o regularne aktualizacje i stan witryn.
START
Dla startujących
WordPress / WooCommerce
PLUS
Dla mniejszych
WordPress / WooCommerce
PRO
Dla zaawansowanych
WordPress / WooCommerce
ENTERPRISE
Dla tych którzy potrzebują indywidualnego podejścia
Napisz do nas
Jak w szczegółach możemy Ci pomóc?
Usuwamy całą pracę techniczną, z którą nie chcesz mieć do czynienia. Dlatego wszystko, co musisz zrobić, to wysłać nam swoje zgłoszenie za pośrednictwem systemu zgłoszeń lub e-mail. Twoi klienci będą mogli przesyłać swoje zgłoszenia bezpośrednio do nas. Możemy komunikować się z Tobą i bezpośrednio z Twoimi klientami.
Jeśli chodzi o zadania administracji WordPress, nie musisz się o nic martwić, wykonujemy je regularnie i wysyłamy Ci raporty ze szczegółami prac, które wykonaliśmy na Twojej stronie internetowej.
Klika przykładowych punktów które robimy dla naszych klientów:
Skontaktuj się z nami
Jeśli potrzebujesz całodobowej, fachowej obsługi i wsparcia WordPress w ramach usługi white-label, wypełnij poniższy formularz.


Masz pytania dotyczące naszych planów? ( FAQ )
Czy mogę anulować zamówienie w dowolnym momencie?
Jeśli chcesz anulować, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Zależy nam i dążymy do długoterminowej współpracy, oferujemy również elastyczność zakończenia usługi bez żadnych komplikacji, jeśli zdecydujesz się to zrobić.
Jak szybko odpowiecie na moje zapytania?
W przypadku pilnych problemów, zaczynamy pracę nad Twoją stroną internetową natychmiast. W przypadku mniej krytycznych spraw, prośby niepilne otrzymują odpowiedź w ciągu 5 minut do godziny, w zależności od złożoności zadania. Jednak niektóre zgłoszenia mogą wymagać więcej czasu i w takich przypadkach zostaną rozwiązane w ciągu maksymalnie 24 godzin.
Co jeśli wykorzystam cały swój plan wsparcia?
Przede wszystkim zawsze staramy się robić wszystko, co w naszej mocy dla naszych klientów i utrzymywać całą pracę w ramach miesięcznej opłaty. Jeśli jednak zauważymy, że Twoje potrzeby nie mieszczą się w Twoim planie, w takim przypadku będziesz mógł kupić dodatkowe godziny. Ponadto poinformujemy Cię o tym z wyprzedzeniem i uzyskamy Twoją zgodę. W istocie takie podejście zapewnia przejrzystość, a ponadto pozwala Ci zachować kontrolę nad wszelkimi dodatkowymi kosztami.
Czy mogę dołączyć wyłącznie do planów wsparcia, nie kupując planów administracji?
Tak, możesz! W rzeczywistości, w ramach naszego planu administracji i wsparcia WordPress white label, nie tylko otrzymujesz dostęp do programisty. Innymi słowy, nasza usługa zapewnia Ci pomoc ekspertów, zapewniając, że Twoje potrzeby WordPress są zaspokojone o każdej porze dnia i nocy, wszystko pod Twoją własną marką.
Ile zgłoszeń mogę zgłosić ja lub moi klienci?
Możesz przesłać nieograniczoną liczbę zgłoszeń. Jednak powinny one mieścić się w rozsądnych limitach czasu wsparcia Twojego planu. Chociaż nie ma limitu liczby wysłanych zapytań, które możesz wysłać, ważne jest, aby pamiętać, że całkowity czas poświęcony na te żądania powinien być zgodny z przydzielonymi godzinami wsparcia Twojego planu. Takie podejście zapewnia uczciwe użytkowanie i ostatecznie pozwala nam świadczyć wydajną obsługę wszystkim naszym klientom.
W jaki sposób zapewniacie wsparcie white-label WordPress?
Aby zacząć, wystarczy, że utworzysz dla nas adres e-mail (np. [email protected]). Następnie połączymy go ze skrzynką odbiorczą u nas, która będzie zawierać Twój podpis i informacje o firmie. Ten prosty proces pozwala nam bezproblemowo zintegrować nasze usługi wsparcia z Twoją tożsamością marki. W rezultacie Twoi klienci doświadczą spójnej, profesjonalnej interakcji, która wydaje się pochodzić bezpośrednio od Twojej firmy.